Wysokie koszty dzierżawy lokali handlowych sprawiają, że wielu przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie mobilnej sprzedaży na targowiskach. Żeby przyciągnąć klientów, warto zainwestować w profesjonalny wygląd stoiska handlowego. Do jego przygotowania można wykorzystać nowoczesne namioty, które charakteryzują się efektownym wyglądem oraz stabilną konstrukcją.
Czym są namioty handlowe
W ostatnim czasie na rynku pojawiło się wiele firm oferującym swym klientom namioty handlowe. Stanowią one nowoczesne narzędzie biznesowe, pozwalające na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Doskonale nadają się do prowadzenia handlu obwoźnego, jak i prezentowania produktów firmy podczas różnego rodzaju targów, festynów lub imprez biznesowych. Tego rodzaju obiekty zbudowane są zazwyczaj z połączonych ze sobą metalowych rurek, na których rozpościera się wytrzymała tkanina. Prosta konstrukcja znacząco ułatwia rozkładanie, składanie oraz transport namiotów handlowych.
Trwałość konstrukcji
Planując zakup namiotu handlowego, warto zwrócić uwagę na renomę producenta. Firmy takie jak Vitabri zajmujące się produkcją, sprzedażą oraz wynajmowaniem namiotów handlowych posiadają ponad 20-letnie doświadczenie w branży. To właśnie ono pozwala tworzyć solidne i profesjonalne konstrukcje, które wyróżniają się trwałością i estetycznym wyglądem. Wysokiej jakości produkty oparte są zwykle na lekkim i wytrzymałym aluminiowym stelażu. W celu uzyskania sztywnej konstrukcji odpornej na działanie wiatru i innych czynników zewnętrznych stosuje się wewnętrzne wzmocnienia wewnątrz profili. Newralgicznym miejscem każdej konstrukcji są miejsca łączenia poszczególnych elementów stelaża. Profesjonalne namioty handlowe posiadają polikarbonowe łączniki o zwiększonej wytrzymałości. Najlepsi producenci dodatkowo stosują sprężynowy system blokowania konstrukcji oraz szerokie stopki, które gwarantują stabilne ułożenie na podłożu. W niektórych modelach wykorzystuje się także kółka transportowe, które ułatwiają przenoszenie namiotu.
Kolorystyka i nadruki reklamowe
Poza stelażem warto zwrócić uwagę również na wygląd i trwałość tkaniny użytej do wykonania poszycia. Jej podstawowym zadaniem jest osłona stoiska przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak palące słońce, silny wiatr, czy padający deszcz. Firmy takie jak Vitabri do wytworzenia poszycia używają trwałych i ekologicznych materiałów. Obecnie najczęściej wykorzystuje się wysokogatunkowy poliester, akryl oraz tworzywo PVC. Odpowiednio dobrane i sprawdzone materiały sprawiają, że namioty handlowe charakteryzują się długą żywotnością. Poszycia dostępne są w różnych kolorach, co pozwala dobrać barwę do potrzeb i oczekiwań klienta. Istotne znaczenie ma także możliwość naniesienia dowolnej grafiki metodą nadruku sublimacyjnego, termotransferowego lub sitodruku. Profesjonalna oprawa graficzna poszycia to coś, w co warto zainwestować. To właśnie ona pozwala wyróżnić namiot spośród innych podobnych konstrukcji i stworzyć efektowne stoisko, które będzie przyciągać wielu klientów.
Opracowanie artykułu: Paweł Jackiewicz – Get Fit Club